Elementy sterownicze pod kierownica (1), C5

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
DEMONTAŻ-MONTAŻ : ELEMENTY STEROWNICZE POD KIEROWNICĄ - STYCZNIK OBROTOWY
OD OPR 8631
PILNE
: Przestrzegać zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i czystościPatrz broszura "ZALECENIA - ŚRODKI OSTROŻNOŚCI".
1. Demontaż
PILNE
: Ustawić koła w linii prostej.
Odłączyć akumulator .
Zdemontować :

Osłonę kolumny kierownicy

Koło kierownicy (patrz opis odpowiedniej operacji)

Poduszka powietrzna kierowcy (patrz opis odpowiedniej operacji)
UWAGA
: Nie używać siły przekładając złącza poduszki powietrznej kierowcy i sygnału dźwiękowego przez otwór w kierownicy.
Zablokować obroty stycznika obrotowego za pomocą elastycznego elementu (producent "DAV ; SYLEA ; VALEO").
Rysunek : D4AP04UD
Odczepić wiązki przewodów połączone z modułem przełączników pod kierownicą.
Odkręcić śrubę (1) o kilka obrotów.
Odczepić moduł przełączników pod kierownicą od kolumny kierownicy w miejscu " a"Za pomocą wkrętaka(z każdej strony).
Odłączyć moduł przełączników pod kierownicą od kolumny kierownicy.
UWAGA
: Nie ciągnąć wiązek przewodów połączonych z modułem przełączników pod kierownicą.
Odłączyć złącza w miejscu " b".
UWAGA
: Każde złącze posiada kolorowe oznaczenie.
2. Regulacja
C5 - B3EG2ZP0 - Demontaż-montaż : Elementy sterownicze pod kierownicą - Stycznik obrotowy
page 1 sur 3
Rysunek : B3EP156D
A : producent DAV ; SYLEA ; VALEO.
B : producent EATON ; DELPHI.
PILNE
: Nie obracać zestyku obrotowego po wyregulowaniu.
Obrócić zestyk obrotowy ( 2) w kierunku ruchu wskazówek zegara aż do oporu.
Nigdy nie używać siły w stosunku do zestyku obrotowego.
Obrócić zestyk obrotowy o 2,5 obrotów w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
UWAGA
: Skierować ku górze wiązki przewodów poduszki powietrznej kierowcy i sygnału dźwiękowego ( 3).
Wierzchołek trójkąta " c" musi być ustawiony naprzeciwko wierzchołka trójkąta "d"(producent "EATON ; DELPHI").
3. Montaż
PILNE
: Wymienić każdą uszkodzoną część.
Sprawdzić czy koła są ustawione do jazdy na wprost.
Sprawdzić stan 2 zatrzasków mocujących moduł przełączników pod kierownicą.
Podłączyć złącza do modułu przełączników pod kierownicą.
Sprawdzić zaryglowanie złączy modułu przełączników pod kierownicą.
Założyć moduł przełączników pod kierownicą na kolumnę kierownicy.
Sprawdzić zamocowanie modułu przełączników pod kierownicą.
Dokręcić śruby (1) momentem 2 ± 0,5 daNm.
Zdjąć etykietę gwarancyjną naklejoną na zestyku obrotowym (producent "DAV ; SYLEA ; VALEO").
Zamontować :

Koło kierownicy (patrz opis odpowiedniej operacji)

Poduszka powietrzna kierowcy (patrz opis odpowiedniej operacji)

Osłonę kolumny kierownicy
Podłączyć akumulator.
Sprawdzić działanie modułu przełączników pod kierownicą.
4. Pojazdy wyposażone w ESP (Electronic Stability Program)
Wykonać kalibrację czujnika kąta kierownicy (LEXIA albo PROXIA).
Aby wykonać tę operację, wybrać opcję "system przeciwko blokowaniu kół (ABS / ESP)".
5. Dodatkowe bloki przełączników sterujących
Zdemontować :

Blok przełączników sterujących radioodtwarzaczem
C5 - B3EG2ZP0 - Demontaż-montaż : Elementy sterownicze pod kierownicą - Stycznik obrotowy
page 2 sur 3

Blok przełączników sterujących regulatora prędkości (jeżeli jest w wyposażeniu)

Podkładki do kasowania luzu(jeżeli jest w wyposażeniu)
Zamontować :

Podkładki do kasowania luzu (jeżeli jest w wyposażeniu)

Bloki przełączników sterujących
C5 - B3EG2ZP0 - Demontaż-montaż : Elementy sterownicze pod kierownicą - Stycznik obrotowy
page 3 sur 3
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dietanamase.keep.pl